Τρίτη 12 Απριλίου 2016

ΜΠΕΣ...ΔΕΣ...ΓΕΛΑ...(τα κλεμμένα)


Ξένες γλώσσες 
Αγγλικά: see you
Γερμανικά: aufwiedersehen
Ελληνικά: έλα, τα λέμε.Φιλιά, ναι, ναι… θα μιλήσουμε. Έλα σε κλείνω, γεια, φιλάκια, μιλάμε πάλι, ναι, ναι...





Μου λέει, ‘’κάτσε να σου πω τον καφέ’’.
Κάθομαι εγώ, δοκιμάζει…
Μέτριος, μου λέει, είναι.
Δίκιο είχε και σκέψου ότι αυτά εγώ δεν τα πίστευα.



‘’Με έχασε η πασαρέλα, γιατί με κέρδισε η μορταδέλα’’.



Πώς θα σε γνωρίσω, όταν βγούμε;
Θα με δεις. Είμαι 1,65 και 50 κιλά.
Εγώ; Πώς θα σε βρω;
Εντάξει, θα είμαι ο τύπος με την μεζούρα και την ζυγαριά.



Έρχονται τα 3 γουρουνάκια και μου λένε: ‘’σώσε μας, μας κυνηγάει ο λύκος’’.
Γρήγορα, τους λέω… δαγκώστε αυτά τα μήλα και μπείτε στο φούρνο.



Πας σε ξενοδοχείο… σου λένε, ‘’σαν στο σπίτι σας’’.
Πας σπίτι σου, σου λένε… ‘’τι το πέρασες εδώ; Ξενοδοχείο;
Κάτι δεν πάει καλά εδώ πέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου