Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Ρωτά η Μαίρη…. Απαντά η Μαρία

1.   Πόσο ζόρικη είναι η εφηβεία;
Η εφηβεία είναι πολύ ζόρικη , αφού το άτομο βρίσκεται διαρκώς σε μια μόνιμη σύγχυση. Αυτό συμβαίνει διότι, η εφηβεία είναι μια περίοδος-σταθμός για την ζωή του εφήβου και μετέπειτα πολίτη μιας και καθορίζει το μέλλον του.
2.   Είσαι για μια μέρα πρωθυπουργός. Tι θα άλλαζες πρώτα;
Δεν θα ήθελα να γίνω γραφική και να απαντήσω το προφανές , δηλαδή το θέμα της παιδείας που με αφορά . Αντιθέτως , αν ήμουν για μια μέρα πρωθυπουργός θα προσπαθούσα να αλλάξω αυτή την νοοτροπία του έλληνα που θεωρεί την πολιτική μια κερδοσκοπική δουλειά και όχι
λειτούργημα.
3.   Σε ποια σχολή θέλεις να περάσεις; Γιατί;
Βρίσκομαι πολύ κοντά στην επιλογή επαγγέλματος κι όμως τόσα χρόνια είμαι προσκολλημένη σε ένα επάγγελμα αυτό της νομικής. Είναι ένα μεγάλο όνειρο που θα ήθελα να πραγματοποιηθεί. Αν όχι, υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές που είναι εξίσου καλές.
4.   Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι από το χαρακτήρα σου τι θα ήταν αυτό;
Ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός. Τα προτερήματα αλλά και τα ελαττώματα συντελούν τον χαρακτήρα του και τον κάνουν ξεχωριστό. Για αυτόν τον λόγο δεν θα άλλαζα τίποτα.
5.   Τι νιώθεις για τους συνανθρώπους σου, που περνάν δύσκολα στις μέρες μας;
Πολλές είναι οι φορές που νιώθω ότι καταλαβαίνω και στεναχωριέμαι για τους συνανθρώπους μου που περνάν δύσκολα αυτές τις μέρες. Αλλά όλο αυτό είναι ανώφελο μιας και όλα αυτά τα σκέφτομαι στο καναπέ του σπιτιού μου. Αυτοί οι άνθρωποι δεν χρειάζονται οίκτο αλλά ανθρώπινη αλληλεγγύη πράγμα που εκλείπει στις μέρες μας. Γι αυτό ας κάνουμε κάτι χρήσιμο εκτός από λόγια και ας συμβάλουμε στην αντιμετώπιση αυτής της ανισότητας.
6.   Σε ποια δεκαετία θα ήθελες να ζεις;
Θα ήθελα να ζω στην ξακουστή δεκαετία του 60, διότι είναι η εποχή, οπου εξελίχθηκαν οι τέχνες και η μουσική.
7.   Οι νέοι κάνουν όνειρα;
Ένα μεγάλο προτέρημα των νέων είναι ότι μπορούν και ονειρεύονται. Αν χάσουν αυτή την δυνατότητα παύουν να είναι νέοι.
8.   Αγαπημένος σου προορισμός διακοπών;
Είχα την δυνατότητα παρά το μικρό της ηλικίας μου να έχω ταξιδέψει αρκετά. Ο αγαπημένος μου προορισμός με διαφορά ήταν και θα είναι η Κωνσταντινούπολη. Η έντονη συγκίνηση ήταν αισθητή, αφού είναι μια πόλη σημαντική και άκρως αγαπητή από εμάς τους Έλληνες.
9.   Ένα τραγούδι που δεν βαριέσαι να ακούς;
Ένα τραγούδι που δεν βαριέμαι ποτέ είναι το "το μέτρημα" της Νατάσσας Μποφίλιου το οποίο αναφέρεται στην αλλοίωση των διαπροσωπικών σχέσεων.
10.               Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου μετά από πέντε χρόνια;
Η πιο δύσκολη ερώτηση με διαφορά. Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι πως ο χρόνος αλλάζει ριζικά τον άνθρωπο, έτσι λοιπόν ο χαρακτήρας και τα πιστεύω μου θα είναι εντελώς διαφορετικά.

                                           Μαρία Γεωργιοπούλου
                                                  Β’ Λυκείου
                                             Α’ Λύκειο Μεσσήνης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου