Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Προτενόμενη ταινία… Shelter, Του Paul Bettany



“I used to be someone”





τώρα είμαι ένα τίποτα

τώρα κινούμαι μεταξύ ύπαρξης και ανυπαρξίας

τώρα δεν υπάρχω για εσάς

τώρα σας ενοχλεί η παρουσία μου



δεν υπάρχω γιατί δεν μου αναγνωρίζετε τη θρησκεία μου

δεν υπάρχω γιατί δεν ακολουθώ τις κοινωνικές σας συμβάσεις



έχασα την ταυτότητά μου

έχασα την υπόληψή σας



τώρα είμαι τα πάντα

τώρα βλέπω τον εαυτό μου απογυμνωμένο από κάθε επίφαση ψευδοϋπόστασης

τώρα μπορώ να γλιστράω στους δρόμους σας αόρατος



δημιουργήσαμε έναν κόσμο γεμάτο πολιτισμικά αδιέξοδα

δημιουργήσαμε έναν κόσμο που αρνείται να δώσει το προφανές, χωρίς να πάρει προκαταβολικά και την ύστατη στάλα αξιοπρέπειας



η πιο σκληρή απεικόνιση της πραγματικότητάς μας μέσα από την ποίηση εικόνων και λέξεων  του σκηνοθέτη, των ηθοποιών

η πιο αληθινή απεικόνιση του αδιέξοδου των ανισοτήτων

η πιο όμορφη απεικόνιση της δύναμης των σχέσεων


                                                                    Μάγκλαρη Μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου