Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΓΕΛΑ ΡΕ......



ΑΝ Η ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΗΤΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΆΘΛΗΜΑ… ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΩ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ.



Τι φοράς μωρό μου;

Ένα φανελάκι ροζ ‘’victoria secret’’ που λέει ‘’I LOVE YOU’’, εσύ;

Μια άσπρη φανέλα που λέει ‘’ΦΡΕΝΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ’’.



Είμαι σε μια ηλικία που, όταν ακούω club, το μυαλό μου πάει κατευθείαν στο σάντουιτς.



-      Είδα στον ύπνο μου λεφτά. Τι να είναι;

-      ΟΝΕΙΡΟ



ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΥΜΠΕΚΙ



Καθόμαστε στον καναπέ και παίρνω τηλέφωνο στο σταθερό. Τρέχει η γυναίκα μου, το σηκώνει και της λέω… Μιας που είσαι όρθια δεν μου πιάνεις και μια μπυρίτσα;





ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΚΑΒΓΑΣ

-      Αγάπη μου θέλω να δώσω τα παλιά μου ρούχα σε οικογένειες που πεινάνε

-      Αν τους κάνουν τα ρούχα σου αγάπη μου αποκλείεται να πεινάνε.



ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ… ΑΛΛΑ ΠΗΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΚΙΑ!!!





ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ ΜΠΡΟΚΟΛΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ



-      Να σκάσω είμαι

-      Σρεναχώριες;

-      Όχι, ένα ταψί μπακλαβάς!



ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΙΤΣΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΑΓΩΤΟ…



-      Νάνι, νάνι κι όπου το πονεί να γιάνει.

-      Γιατρέ, είστε σίγουρα αναισθησιολόγος;



ΠΗΓΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΕΪΚ  ΚΑΙ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ. ΗΤΑΝ ΤΖΙΖ ΚΕΪΚ.



-      Ζαχαροπλάστης ο μπαμπάς σου;

-      Αχ, καλέ… πώς το κατάλαβες;

-      Τον αφήνεις να πουλήσει τίποτα;



ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ 3 ΚΙΛΑ ΠΙΣΩ.



-      Μπράβο αγόρι μου που κάνεις το σταυρό σου…

-      Μα είδες τι κ….λάρα πέρασε πάτερ μου;








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου