Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

ΣΦΥΡΑ ΜΟΥ ΚΛΕΦΤΙΚΑ…


Γιατί πάει μια ξανθιά στο super market να ψωνίσει με φορτηγό;

Γιατί, της είπε η μάνα της να πάρει 3 τόνους RIO MARE.



  





  Πού την έφτιαξες αυτή την κορμάρα κοπελάρα μου;

-      Χι, χι, στο κολυμβητήριο!!!

-     Το κεφαλάκι δεν το βουτάμε μέσα ε;;;



Τι ωραία θα ήταν να έχω γαλλική μύτη… ή έστω γαλλική μπαγκέτα!!!



Ο διπλανός στην ταβέρνα χθες άρχισε να πνίγεται κι όλοι μαζεύτηκαν από πάνω του. Μόνο ΕΓΩ είχα την ψυχραιμία να του κλέψω τις πατάτες.



Γρίπη των πουλερικών, των χοίρων, τρελές αγελάδες… Για τις γαμημένες τις μπάμιες δεν έχουν πει ποτέ τίποτα.



Είμαι με τρεις συμμαθήτριες. Οι δυο με μωρά, η άλλη έγκυος. Εγώ; Με κοντομάνικο pacman.



Το κουνέλι της φίλης μου πάει και κάθεται δίπλα στα κρεμμύδια. Πρέπει να έχει κληρονομικό χάρισμα. Βλέπει το μέλλον του…



Μπαίνει τυπάς με Αλτσχάιμερ σε μπαρ. Θέλει να κάνει καμάκι στην barwoman.

Έρχομαι συχνά εδώ;;;



-      Ρε συ φίλε, ήπιες πολύ χθες βράδυ.

-      Όχι, ρε συ φίλε.

-      Ναι, ρε συ, αφού, όταν έφυγες πήρες ταξί.

-      Ε, και πού το περίεργο ρε φίλε;

-      Το πάρτι… ήταν στο σπίτι σου.



Λέει μπάτσος στην γκόμενά του.

Μωρό μου στο τμήμα έδειξασε όλους μια φωτογραφία σου που είσαι γυμνή.

Και;

Άρχισαν τα όργανα να παίζουνε για σένα…



ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ

       ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ

Ο Δερματολόγος

ΓιαΦαγούρα

Ο Παιδίατρος

ΓιαΚλαψούρα

Ο Διαιτολόγος

ΓιαΛιγούρα

Ο Γαστρεντερολόγος

ΓιαΚαούρα

Ο Πλαστικός χειρούργος

ΓιαΦιγούρα

Ο απλός Χειρούργος

ΓιαΤσεκούρα

Ο ΩΡΥΛΑ

ΓιαΒαβούρα

Ο Ψυχίατρος

ΓιαΜαστούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου