Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Ο Παναγιώτης Φίλιας γράφει για το έργο... ‘’Μπροστά Νταλίκα’’. Σκηνοθεσία, Μαρία Σκαφιδά.

Είμαι πολύ χαρούμενος από τη δουλειά μας αυτή... Πάει κάθε μέρα καλά και υπάρχει ικανοποίηση! Το ‘’μπροστά νταλίκα’’, είναι ένα εναλλακτικό έργο που έχει πολλά συναισθήματα... χαρά, γέλιο, λύπη, πόνο, απελπισία, φόβο! Δεν είναι ένα έργο με αρχή μέση τέλος! Είναι διάφορες ιστορίες οι οποίες δημιουργήθηκαν από εμάς... βασισμένες στο μονόπρακτο του Τενεσί Ουίλιαμς, "Μίλα μου σαν τη βροχή". Η ιδεολογία της φράσης αυτής είναι το ‘’πες μου κάτι, πες μου μια ιστορία για να χαλαρώσω’’.... Ε, και με τη βάση αυτή ξεκινήσαμε δουλειά. Δεν ξέραμε πού θα βγει, τι θα βγει... αλλά,
με την προσωπική δουλειά της σκηνοθέτιδός μας Μαρίας Σκαφιδά βγήκε ένα όμορφο αποτέλεσμα! Αυτό που θέλαμε σαν αρχή ήταν το να μεταφέρουμε στον κόσμο κάποια συναισθήματα και σκέψεις... όχι κάποιο θέαμα υπερπαραγωγής και μέχρι στιγμής μέσα από άμεση επαφή με τους θεατές μας έχουμε πάρει πολύ καλές κριτικές. Πολλές φορές και πρωτότυπα συναισθήματα και ιδέες που δεν είχαμε καν σκεφτεί σαν ομάδα! Είναι όμορφο συναίσθημα, όταν αντικρίζεις από τους θεατές σου μια ενέργεια συζήτησης ιδεών και συναισθημάτων. Εκεί υπάρχει η δική μας αναγνώριση... Η αναγνώριση της δουλειάς μας και του κόπου μας. Κι αυτή η χαρά δεν περιγράφεται....
Να αναφέρω κιόλας τα πρόσωπα της ομάδας και φίλων μου! Γεωργιοπούλου Μαίρη, Ρομπόγλου Ελένη, Αθανασακοπούλου Ευγενία, Μάγιο Ανέστης και φυσικά την σκηνοθέτιδά μας Μαρία Σκαφιδά!
Μπροστά Νταλίκα! Ένα έργο από εφτά άτομα με ομαδικότητα κι όχι ατομισμό! Με όρεξη για δημιουργία και ιδέες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου