Αν
μπορούσες να είσαι άλλη ηλικία, ποια θα διάλεγες; Γιατί;
Όσο και να παραπονιέμαι τώρα, δε θα άλλαζα την ηλικία μου. Πιστεύω κάθε ηλικία έχει τα δικά της ιδιαίτερα γνωρίσματα, το δικό της χαρακτήρα. Τα υπέρ και τα κατά της, και καλό είναι να τα ζήσουμε όλα για να είμαστε ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Όσα ήταν, τα έχω ήδη ζήσει και όσα έπονται θα τα ζήσω όταν φτάσει η στιγμή.
In this Moment, Get Scared, Tool, Katatonia, Faun & Opeth.
Γ' Λυκείου
Γενικό Λύκειο Μεσσήνης
Όσο και να παραπονιέμαι τώρα, δε θα άλλαζα την ηλικία μου. Πιστεύω κάθε ηλικία έχει τα δικά της ιδιαίτερα γνωρίσματα, το δικό της χαρακτήρα. Τα υπέρ και τα κατά της, και καλό είναι να τα ζήσουμε όλα για να είμαστε ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Όσα ήταν, τα έχω ήδη ζήσει και όσα έπονται θα τα ζήσω όταν φτάσει η στιγμή.
Ροκ,
λαϊκό ή κάτι άλλο; Τι ακούσματα έχεις;
Ροκ, μέταλ, φολκ, πανκ, ακόμη και
κλασική. Γενικότερα αυτό εξαρτάται από τη στιγμή που θα με πετύχεις. Τελευταία ακούω πολύ Pierce the
Veil, Motionless in White,In this Moment, Get Scared, Tool, Katatonia, Faun & Opeth.
Θα
ήθελες να σπουδάσεις; Τι;
Θα ήθελα πολύ να καταφέρω να
περάσω Ψυχολογία, και να πάρω ειδίκευση στην Κλινική Ψυχολογία για να μπορέσω
να δουλέψω σε κάποιο ψυχιατρικό ίδρυμα, σωφρονιστικό ίδρυμα ή κέντρο
απεξάρτησης.
Αν
μπορούσες για μια ώρα να μπεις στο μυαλό ενός ‘’διάσημου’’. Ποιον θα επέλεγες
και γιατί αυτόν;
Όκεπ, εδώ δυσκολεύουν τα
πράγματα.... Μόνο έναν; Μου είναι σχεδόν αδύνατο να διαλέξω... Τόσοι μουσικοί,
τόσοι λογοτέχνες, τόσοι καλλιτέχνες, γενικά.
Μπορείς
να κάνεις ένα ταξίδι στο παρελθόν. Ποιο μέρος και ποια χρονολογία θα διάλεγες;
Άλλη δύσκολη ερώτηση... Θα μου
άρεσε πολύ να ζήσω την εποχή του εθνικού διχασμού στην Ελλάδα, Α' Παγκόσμιος,
Μικρασιατική Εκστρατεία, εκείνη την εποχή γενικότερα. Είναι μία από τις πιο
ενδιαφέρουσες κατά τη γνώμη μου ιστορικές περιόδους, αν και πολύ δύσκολες. Είτε
τότε είτε Ιρλανδία γύρω στον 8ο μ.Χ. αιώνα, την περίοδο της ανάπτυξης του
Κέλτιου στοιχείου στην περιοχή.
Σε
‘’καλύπτει’’ ο κόσμος, όπως είναι σήμερα; Ένα πράγμα που θα άλλαζες;
Να είμαστε ειλικρινείς, δεν
νομίζω ότι καλύπτει κανέναν και αυτό γιατί είναι τόσα πολλά τα πράγματα που
πρέπει να αλλάξουν που αυτή η αλλαγή γίνεται στην κοινή συνείδηση αδύνατη.
Κυρίως πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει αυτή η νοοτροπία του μέσου ανθρώπου, ο
οποίος περιμένει να του ανοίξουν όλες οι πόρτες διάπλατα δίχως να κάνει τίποτα,
που στηλιτεύει τη διαφθορά και ταυτόχρονα προσπαθεί να βρει θέση εργασίας με
"μέσο", που παραπονιέται για την πολιτική κατάσταση, ενώ δεν πάει καν
να ψηφίσει, που γενικότερα περιμένει να αλλάξουν τα πάντα γύρω του ενώ δεν
προσπαθεί ο ίδιος να αλλάξει.
Ποιο
χάρισμα θα ήθελες να έχεις;
Θα φανεί λίγο χαζό.... Αλλά θα
ήθελα να έχω το χάρισμα να μπαίνω στο μυαλό των ανθρώπων και να τους δείχνω τον
εαυτό τους μέσα από τα μάτια μου. Η πλειονότητα των ανθρώπων που ξέρω και για
τους οποίους νοιάζομαι είναι πολύ σκληροί με τον εαυτό τους. Νιώθουν ότι ποτέ
δεν είναι αρκετά έξυπνοι, αρκετά όμορφοι, αρκετά ταλαντούχοι, ότι ποτέ δεν
είναι αρκετοί για τίποτα και για κανέναν. Κι αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα που
επιβάλλουν στον εαυτό τους και τους καταστρέφει από τα μέσα τους. Όσες φορές και
να τους πεις την αλήθεια δε θα σε πιστέψουν. Θα το δεχτούν, θα σου χαμογελάσουν
λίγο και σε 2 δευτερόλεπτα πάλι θα σκέφτονται ότι δεν είναι αρκετοί. Γι αυτό θα
ήθελα όχι μόνο να μπορώ να τους πω την αλήθεια μου, θα ήθελα να μπορώ να την
δείξω γιατί σε κάθε άνθρωπο αξίζει το καλύτερο και θα έπρεπε να έχουν μια
αντικειμενική άποψη για τον εαυτό τους
Αγαπημένη
σου λέξη;
Ανθρωπιά…
Πες
μου ένα στόχο που θες να έχεις πραγματοποιήσει μέχρι το τέλος του χρόνου.
Να περάσω στη σχολή που θέλω.
Οι
έφηβοι έχουν χρόνο για τον εαυτό τους;
Δυστυχώς, ελάχιστο έως καθόλου. Τα μαθήματα, τα φροντιστήρια, όλες αυτές οι προσδοκίες και οι πιέσεις που μας ασκούνται -άμεσα ή και έμμεσα- απ' όλες τις πλευρές δε μας αφήνουν και πολλά περιθώρια για ελεύθερο χρόνο. Ή τουλάχιστον για ποιοτική αξιοποίηση του ελεύθερου αυτού χρόνου....
Γεωργία Δασκαλάκη Δυστυχώς, ελάχιστο έως καθόλου. Τα μαθήματα, τα φροντιστήρια, όλες αυτές οι προσδοκίες και οι πιέσεις που μας ασκούνται -άμεσα ή και έμμεσα- απ' όλες τις πλευρές δε μας αφήνουν και πολλά περιθώρια για ελεύθερο χρόνο. Ή τουλάχιστον για ποιοτική αξιοποίηση του ελεύθερου αυτού χρόνου....
Γ' Λυκείου
Γενικό Λύκειο Μεσσήνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου