Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

"Οι γρατζουνιές" της Ελένης Παλλέ

Τυχερή πολύ να 'χω δύο μεγάλους αδερφούς! Κυρίως όταν λείπουν απ' το σπίτι το πρωί για σχολείο κι εγώ είμαι απογευματινή. Μπορώ να ακούω κρυφά τους περίεργους δίσκους τους με τα χρωματιστά, γυαλιστερά εξώφυλλα. Έχω μάθει πώς λειτουργεί το πικάπ. Μου ‘χε δείξει ο μπαμπάς να το χρησιμοποιώ σωστά. Αλλά δεν ακούω πια τα "Τραγούδια του Αγώνα" ούτε τη "Λιλιπούπολη". Τα έχω μάθει όλα τα λόγια απ' έξω πια και λίγο βαρέθηκα.

Μου αρέσει να μαθαίνω καινούριες σύνθετες λέξεις κι ας μην ξέρω πάντα τι σημαίνουν: Ρόλλινγκ Στόουνς, Πρόκολ Χάρουμ, Δε Ντορς, Μπήτλς, Μπομπ Μάρλευ, Ρέιν-μπόου, Φλήτγουντ Μακ, Πινκ Φλόυντ, Πολίς, Δε Στούτζες, Τζίμης Χέντριξ, Τζίμης Πανούσης... Αυτός είναι έλληνας και μοιάζει με αστείος παπάς και δε τραγουδά καθόλου σα τον Μπιθικώτση και το Μητσιά, ούτε οι άλλοι, οι ξένοι, είναι σαν τους Γουάμ που ακούν οι συμμαθητές μου. Έχω μάθει και κάποιους στίχους απ' έξω: "Α κα γκε τνο σα τι σφάξου"... Μια μέρα που ρώτησα τον πιο μεγάλο μου αδερφό τι σημαίνει αυτό μου εξήγησε και τότε κατάλαβα γιατί θέλω να τους ακούω ξανά και ξανά αυτούς τους δίσκους. Έχει δίκιο εκείνος ο λεπτός τραγουδιστής με το μεγάλο στόμα. Μια μέρα ο πιο μικρός μεγάλος μου αδερφός μού φώναξε γιατί κατάλαβε πως άκουσα ένα δίσκο του. Είδε μια μεγάλη γρατζουνιά! Εγώ όμως είμαι σίγουρη πως είχα γρατζουνίσει κι άλλους δίσκους αλλά μάλλον αυτός ο δίσκος είναι ο αγαπημένος του γι αυτό τον πείραξε τόσο πολύ. Είναι ο δίσκος μιας κοπέλας με ωραία μακρυά μαλλιά. Τη λένε Κέιτ Μπους κι είμαι σίγουρη πως ο αδερφός μου την έχει ερωτευτεί αλλά μια μέρα που τον ρώτησα μου είπε πως λέω βλακείες αλλά εγώ δεν τον πιστεύω γιατί έχει και μια αφίσα της πάνω απ’ το κρεβάτι του. Κι έτσι δεν ξανακούω Κέιτ Μπους για να μη τη ξαναγρατζουνίσω και μου ξαναθυμώσει ο αδερφός μου.

Είναι πολύ ευαίσθητοι οι δίσκοι στο γρατζούνισμα. Ούτε εμάς μας αρέσει να μας γρατζουνάνε. Αν και αυτοί οι δίσκοι είμαι σίγουρη πως μου αφήσανε σημαδάκια μέσα μου.
Αυτές όμως είναι 'καλές' γρατζουνιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου