Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

ΓΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΦΤΙΚΑ

-      Πείτε μου… Θα τους εντυπωσιάσω όλους στην παραλία;

-      Φυσικά.

-      Πώς γυμναστή μου;

-      Θα πάρεις ένα ψυγείο και θα πουλάς παγωτά.





ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ. ΚΑΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΑΞΗ ΣΗΜΕΡΑ!!!





ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ SILVER ALERT  ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ… ‘’ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΡΑΤΟΥΣΕ 2 ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ, 1 ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ, 1 ΚΑΛΤΣΟΝΕ, 1 ΠΙΡΟΣΚΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΑ ΜΕ 5 ΠΙΤΟΓΥΡΑ ΑΠ’ ΌΛΑ’’. ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΡΟΜΠΑ!!!



Έχω πει κι εγώ την ατάκα… ‘’Δεν είναι αυτό που νομίζεις’’. Ναι την έχω πει στον ντελιβερά μου, όταν ένα βράδυ μ’ έπιασε να τρώω σε άλλο σουβλατζίδικο!!!



ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ



-Μια κι απόψε είναι Σαββατόβραδο λέω να το εκμεταλλευτώ

- Πώς;

- Θα βγω να πετάξω τα σκουπίδια στον πιο μακρινό κάδο.



-      Στα πουλιά μιλάω και στα δέντρα τραγουδώ…

-      Αλκίνοος;;;

-      Μπάφος!!!



ΈΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΟΜΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ, έλεγε η δασκάλα στο σχολείο. Τώρα κατάλαβα τι εννοούσε.



Να σου κάνει η μάνα μου ότι πονάει η καρδιά της να ρίχνεις ντομάτες στην Μέριλ Στριπ.



Γιαούρτι, λέει για επίπεδη κοιλιά. Πασαλείφτηκα… ξάπλωσα… Τίποτα. Ψέμα παντού ρε φίλε.



ΕΝΤΑΞΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΑΛΛΑ ΒΓΗΚΕ Ο ΜΙΣΟΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ!!!



ΜΑΘΗΜΑ… Πώς λέγεται

Ο τραγουδιστής που παρκάρει παντού…

Κώστας Smarτάκης



Το γκέι δελφίνι…

Αδελφίνι



Αυτός που πηδάει την Έφη…

Εφι-άλτης



Ο μπαισέξουαλ λοχίας…

Αμφιλοχίας



H καθαρίστρια του Αυτιά…

Μπατονέτα



Το σκουλήκι που φορά μάσκα, αναπνευστήρα, βατραχοπέδιλα…

Σκωληκοειδύτης



Το ζώο που είναι ροζ κι έχει ένα καζίνο στο κεφάλι…

Ροζ πάρνηθας



Πώς λένε οι ανθρωποφάγοι έναν άνθρωπο που τρέχει…

Fast food



anekdotakias.gr












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου